قوانین ,

menuordersearch
shahrarapsp.ir
(1)
(0)
قوانین

قوانین و مقررات و گارانتی کارتخوان

برای استفاده از گارانتی مجاز این مطلب را مطالعه نمائید

مفاهیم⊳

*گارانتی تعمیرات: در مدت گارانتی هرگونه تعمیرات با اجرت رایگان انجام می‌گردد و هزینه قطعات بر حسب نیاز قبل از تعمیر به مالک دستگاه اعلام و هزینه آن اخذ میگردد.

* گارانتی تعویض؛ در مدت گارانتی هرگونه نقص در دستگاه که اثبات گردد در زمان تحویل از طرف فروشنده بوده است، دستگاه کاملا رایگان تعویض می‌گردد.

*شرایط پذیرش

۱. موارد مصرفی کارتخوان شامل گارانتی ناست .هد مغناطیسی،صفحه کلید،باطری از موارد مصرفی می‌باشند.

۲.آسیب های ناشی از گرما،سوختگی،مجاورت با میدان های مغناطیسی ،تماس با مواد شیمیائی، نفوذ آب یا مایعات، سقوط یا شکستگی بر اثر ضربه ،نوسانات برقی یا شوک الکتریکی شامل شرایط گارانتی نیست.

۳.در صورت استفاده از انواع آداپتورهای غیر استاندارد دستگاه شامل شرایط گارانتی نیست.

۴.در صورت مخدوش بودن سریال دستگاه،لیبل و برچسب های گارانتی نصب شده روی بدنه و باطری دستگاه شامل شرایط گارانتی نیست.

۵.هرگونه تلاش برای نفوذ نرم افزاری یا سخت افزاری به داخل دستگاه باعث آسیب جدی به دستگاه می‌شود و دستگاه شامل شرایط گارانتی نمی‌گردد.

توجه در تمامی موارد فوق هزینه های ارسال و دریافت کالا کاملا به عهده مشتری است و از طریق تیپاکس انجام می‌گردد. در تمامی موارد گارانتی، تنها زمانی تعهدات پابرجاست که بند های ۱ تا ۵ رعایت شده باشد در غیر اینصورت دستگاه خارج از گارانتی محسوب می‌گردد و تشخیص آن با کارشناسان فنی شرکت است.

کلیه هزینه های قطعات و اجرت تعمیرات پس از مدت گارانتی و همچنین هزینه ارسال مراسلات برعهده مشتری است .در صورتی که شرکت تشخیص دهد دستگاه نیاز به قطعات دارد میزان هزینه آن با مشتری هماهنگ و پس از پرداخت هزینه ها تعمیرات انجام میشود.

 

ضوابط انصراف از خرید

۱-۱ مهلت انصراف از خرید کالاها ۱ روز از زمان خرید است.

۲-۱ انصراف از خرید به کالاهایی تعلق میگیرد که حتی از بسته بندی نیز باز و خارج نشده باشد. بدیهی است هر گونه دخل و تصرف، باز کردن بسته بندی اولیه کالا یا ثانویه، پلمپ، برچسب، نایلون، وکیوم و…. ضوابط انصراف از خرید را از بین خواهد برد.

۳-۱ درصورت رعایت شرایط انصراف از خرید و پس از هماهنگی با شرکت، خریدار می‌تواند نسبت به ارسال کالا از طریق پست پیشتاز یا تیپاکس به آدرس شرکت اقدام نماید. پس از دریافت کالا توسط شرکت ،بررسی صحت ادعای مشتری و ورود به انبار،وجه حداکثر ظرف مدت 72 ساعت کاری به خریدار مسترد میگردد.

۴-۱ هزینه بسته بندی، ارسال و استرداد کالاهایی که مشمول انصراف از خرید می‌باشند بر عهده خریدار است.

۵-۱ در صورت انصراف از خرید پس از دریافت مشاوره مدارک یا ارسال مدارک به هر طریق تلفنی ،واتساپ وجه پیش پرداخت عودت داده نخواهد شد.توجه داشته باشید که نباید بیش از 4 روز از زمان پیش پرداخت گذشته باشد.زمان اعتبار پیش پرداخت 4 روز است.

۲ – ضمانت هماهنگی مشخصات کالا با اطلاعات فنی سایت، سفارش ثبت شده و یا خصوصیاتی مثل رنگ کالا

۱-۲ چنانچه کالای ارسالی با اطلاعات فنی مندرج در سایت مغایرت داشته باشد یا اینکه خصوصیات کالای ثبت سفارش شده با کالای دریافت شده مطابقت نداشته باشد، باید حداکثر طی ۲۴ ساعت از زمان دریافت کالا به واحد فنی با شماره تلفن ۰۳۱۵۳۲۳۵۰۰۰ اطلاع رسانی شود و کالا با هماهنگی واحد فنی و به آدرس مورد نظر این بخش مسترد شود.

۲-۲ هزینه ارسال و استرداد کالاهایی که اشتباها ارسال شده باشند با شرکت است.

۳-۲ در تمامی مواردیکه تشخیص وجود مغایرت در کالا بدون باز کردن بسته بندی اصلی کالا و از طریق کنترل مشخصات روی جعبه اصلی کالا امکان پذیر باشد، باید کالا در همان حالت و بدون استفاده یا باز کردن بسته بندی اصلی مسترد گردد. لذا لازم است خریدار قبل از باز نمودن بسته بندی اصلی کالا نسبت به انطباق مشخصات کالای دریافتی با سفارش ثبت شده در حد اطلاعات مندرج روی بسته بندی اصلی کالا اقدام نموده و در صورت مشاهده مغایرت قبل از باز نمودن بسته بندی کالا نسبت به هماهنگی با شرکت جهت استرداد کالا اقدام نماید.

۴-۲ چنانچه مغایرت در خصوصیات باشد (مثلا به جای رنگ مشکی رنگ سفید ارسال شده باشد) همچنان شرایط بند ۲-۳ حاکم خواهد بود و لازم است کالا بدون هرگونه استفاده و دستکاری مسترد گردد. بدیهی است چنانچه کالا مورد استفاده قرار گیرد از ضمانت خارج می‌گردد.

۳ – ضمانت سلامت سخت افزاری

۱-۳ آن دسته از اشکالات یا ایرادات فنی (سخت افزاری) که مشمول بندهای دیگر )مثل بند ۳-۲) با مهلت تست مشخص شده کمتر نمی‌باشند، باید حداکثر ظرف مدت ۱ روز به شرکت اطلاع داده شوند. بعد از مدت زمان مذبورکالا از شمول ضمانت سلامت سخت افزاری خارج می‌گردد.

۳-۳ این ضمانت شامل مشکلات سخت افزاری دستگاه بوده و شامل اشکالات فنی و ظاهری مانند شکستن، آب خوردگی، خط و خش، ضربه دیدگی، استفاده و بکارگیری غیر معمول از کالا و کلیه مواردیکه در نتیجه استفاده نادرست از کالا توسط خریدار ایجاد شود، نمیگردد.

۴-۳ در طی مدت زمان تست سلامت سخت افزاری، خریدار در صورت مشاهده مشکل ابتدا مراتب را با بخش فنی شرکت مطرح و پس از اخذ راهنمایی و دریافت تاییدیه استرداد، کالای خریداری شده را همراه با کارتن یا جعبه اصلی و کلیه قطعات، تجهیزات و محتویات به همراه فاکتور فروش مربوطه از طریق پست پیشتاز به آدرس اعلام شده توسط بخش فنی ارسال می‌دارد. لازم بذکر است که هر گونه برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری بر روی جعبه اصلی کالا و یا مخدوش کردن آن امکان استفاده از ضمانت سلامت سخت افزاری را سلب خواهد نمود. لازم است که کالای مرجوعی به گونه ای بسته بندی ثانویه و ارسال گردد که در طی حمل به کالا و بسته بندی اصلی آن هیچ گونه آسیبی وارد نگردد، جهت اطمینان از این موضوع خریدار میتواند از همان بسته بندی شرکت (در صورت سلامت و امکان) یا بسته بندی مشابه آن استفاده نماید.

۵-۳ مسائلی از قبیل کیفیت ساخت سازنده، عدم پشتیبانی صحیح زبان، آپدیت،نرم افزار و ….. جزء مشکلات سخت افزاری محسوب نمی‌گردد.

۴ – روند بررسی فنی کالاهای مسترد شده

۱-۴ پس از دریافت کالا، بخش فنی کالای استردادی را با شرایط و ضوابط اعلامی تطبیق داده و چنانچه واجد شرایط عودت تشخیص داده شود و در صورت تایید وجود مشکل و عدم امکان رفع آن، نسبت به تعویض کالا و یا در صورت عدم موجودی نسبت به استرداد وجه اقدام می‌گردد. بدیهی است در مورد مشکلات سخت افزاری عودت کالا در صورتی است که امکان رفع مشکل وجود نداشته باشد.

۲-۴ در صورت تایید بخش فنی مبنی بر وجود مشکل درکالا هزینه های رفت و برگشت کالا بعهده شرکت و در صورت عدم تایید بر عهده خریدار محترم خواهد بود.

۳-۴ ملاک عمل شرکت در پذیرش و یا عدم پذیرش ایرادات فنی کالاهایی که دارای مهلت تست شرکت هستند، فقط نظر کارشناسی بخش فنی شرکت است و در صورت تایید بخش فنی مبنی بر وجود نقص یا ایراد فنی در کالا، آن کالا مشمول ضمانت مربوطه خواهد بود و در صورت عدم تایید نقص یا ایراد فنی، کالای مربوطه مجدداً جهت خریدار ارسال خواهد شد. در مورد کالاهای گارانتی دار لطفاً به بند ۳-۶ مراجعه شود.

۵ -چگونگی استرداد کالا توسط خریدار

۱-۵ در صورت نیاز به استرداد کالا به هر دلیل، خریدار ابتدا مراتب را با بخش فنی شرکت مطرح و پس از اخذ راهنمایی و دریافت تاییدیه استرداد، کالای خریداری شده را همراه با کارتن یا جعبه اصلی و کلیه تجهیزات به همراه فاکتور فروش مربوطه از طریق پست پیشتاز و فقط به آدرس مورد نظر بخش فنی ارسال می‌دارد. در صورت ارسال ناقص لوازم، تجهیزات و مدارک کالا و بخصوص فاکتور فروش و یا آسیب به کالا و لوازم همراه آن، امکان استرداد کالا وجود نخواهد داشت.

۲-۵ استرداد کالا فقط در صورتی امکان پذیر است که به کالا و تمامی لوازم همراه کالا آسیبی وارد نشده باشد. بعبارت دیگر در صورت بروز اشکالات فنی و ظاهری مانند شکستن، آب خوردگی، خط و خش، ضربه دیدگی، استفاده و بکارگیری غیر معمول از کالا و کلیه مواردیکه در نتیجه استفاده نادرست از کالا توسط خریدار ایجاد شود، امکان استرداد کالا را از بین خواهد برد.

۳-۵ لازم بذکر است که هر گونه برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری بر روی جعبه اصلی کالا و یا مخدوش کردن آن امکان استرداد کالا را سلب خواهد نمود.

۴-۵ لازم است که کالای مرجوعی به گونه ای بسته بندی ثانویه و ارسال گردد که در طی حمل به کالا و بسته بندی اصلی آن هیچ گونه آسیبی وارد نگردد، جهت اطمینان از این موضوع خریدار میتواند از همان بسته بندی ثانویه شرکت (در صورت سلامت و امکان) یا بسته بندی مشابه آن استفاده نماید.

۶ – در صورتی که کالای مرجوعی شامل خدمات سوئیچ پرداخت باشد در صورت مرجوع شدن کالا هزینه اقدامات اداری آن از هزینه پرداختی کسر میشود و مابقی مسترد میگردد.

تلفن واحد فنی و پشتیبانی مشتریان ۰۳۱۵۳۲۳۵۰۰۰ تماس ساعات اداری

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

telegramwhatsupinstagram
logo

دفتر مرکزی : اصفهان، شهرضا، میدان ژاندارمری ،ابتدای خیابان شهید رئیسی، نبش فرعی 14
شرکت مهرنگار شهرآرا واحد پرداخت الکترونیک
تلفن واحد فروش و اخذ نمایندگی : 03153231300
تلفن واحد خدمات مشتریان و پشتیبانی پایانه های فروشگاهی : 03153235000
ارسال مدارک و تشکیل پرونده در پیام رسان واتساپ 09138250402